Ännu en utekväll

Igår var jag som jag kanske redan skrivit hos Jenny, vi var några gamla barndomsvänner som tog en liten "reunion" vi åt gott och drack, o pratade och skrattade som aldrig förr. Väldigt trevligt måste jag säga, roligt att efter så extremt många år egentligen då man typ bara setts ute någon gång och hälsat så kändes det ändå precis som förr när man va liten och bekymmersfri. Förhoppningsvis så blir de lite till en vana så de inte dröjer lika många år igen? =)

Vi hade väl egentligen kunnat sitta kvar och prata där i timmar men vi bestämde oss för att gå vidare ut i vimlet så vi beställde en taxi och gick till Palace. Jag är inte direkt den där som brukar hänga på palace i vanliga fall, för mig blir det oftast Hugo men jag vart nog ganska positivt överaskad, de va fler än jag trodde som ja kände där och rätt mycke folk ändå. Men nästa gång går jag nog tillbaka till kära Hugo ändå.

Imorse när jag vaknade mådde jag riktigt bra, speciellt om man jämför med igår morse. Blev inte lika mycke dricka igår nämligen, kände att jag ville ta de lilla lugna trots allt. Och tro det eller ej, men inte en enda Tequila. Men nu måste jag ta tag i lite arbete här så jag får de gjort i alla fall, oså kan jag tala om som en liten parantes att jag fryser som fasan om fötterna. Ska kanske jaga fatt på Emelies underbara tofflor.






Grymt kul helg =) Våran kära mästerfotograf är tyvärr i Thailand. ( Tyvärr för oss jippi för henne, haha ) så under fredagen togs inte ett enda kort. O gårdagens bilder har jag inte fått så de finns inte ett enda bildbevis, o framförallt under fredagen så är det kanske en bra sak haha ;P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv, väldigt väldigt kul igår! Självklart ska det inte dröjja så många år igen tills vi ses nästa gång haha..

2009-02-15 @ 20:19:46
URL: http://jennyobg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0