Borsta, det är vad jag ska göra. Borsta borsta fram din fina min.

Jahapp, då var ännu en dag över. Mina thailändare eller dvs mina vänner som är på sin lilla thailandstripp har börjat höra av sig. Kul att höra att dom har det bra därborta :) Sen hörde jag om någon brand i australien, då blev jag lite orolig för Sebbe som är där någonstans, inte pratat med honom på ett tag nämligen. . Men Australien är stort så det är nog ingen fara. :)

Idag har jag jobbat och haft mig som vanligt, var otroligt seg imorse så efter det här ska jag nog lägga mig o dra mig i sängen istället med lite musik och förhoppningsvis somna! Det blev spånkan raka vägen hem efter jobbet idag och på väggen så bestämde jag mig för att köpa en cykel till våren. Inte pga att jag tänka slopa att ta körkort utan mest bara för att det är nyttigt och kan va bra att cykla till jobbet och lite runtomkring sådär. Mitt uppe i mina vår tankar så var det dags att gå av. Då kilade jag snabbt in och bytte om, drog på mej mössa och rubbet för då skulle det nämligen promeneras till Maxi med Linda. Vi gick och det var trevligt, vi är ganska bra på att pusha varandra till att handla saker så de gjorde vi ju även.  Den här gången blev det en vår jacka aktig sak från Mq, vet inte riktigt när jag ska använda den men den blir säkert bra i vårvärmen. :) Sen blev det underkläder och givetvis på det en fika på de "nya" Lindahls som nu har öppnat därute.

Jag fick även tygskorna jag beställt från H&M, alla tre var för stora! Så himla typiskt, känns inte så jätte kul, nu vet jag inte om jag ska beställa 37or istället i alla ?


På tala om rubriken så shoppade vi lite till, vi köpte en tandkräm, som sägs göra dina tänder mycke vitare! Se på den ni, jag återkommer väl med om det funkar :) Och för att det ska bli lite roligare att borsta tänderna sådär om o om igen som jag tänker göra nu ( kommer nog inte hända men ändå ) Kanske i alla fall 3-4 gånger om dagen? Hur jag nu ska hinna de ? haha . I alla fall tillbaka till saken så var jag tvungen att köpa en tandborste också, en blommig och fin sådan, Linda var ekonomisk och köpte två vanliga för samma pris. Och bara för att de lockade så enormt så slängde båda ner ett varsit paket Extra White på bandet medan vi väntade i kassan :D Illa haha.


Adjö kära vänner, adjö . Eller något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0