Dagens dag.

idag har jag jobbat igen, kanske inte är till er stora förvåning.. De är bara vänja sig om man vill ha pengarna. Sen va jag hos Doktor Drott, han sa att jag definitivt va svullen i halsen, men eftersom jag inte har direkt ont eller lider av det just nu så skulle vi vänta och se. Jag fick en ny tid hos honom i mars. Men minsta lilla så blir de inga mer försök att bota utan då skickar han mig raka vägen till sjukan så får jag ta bort halsmandlarna. Och ja på något sätt så känns ju det skönt. . Varför gick jag inte dit direkt liksom?

De pinsamma va att pappa följde med och skjutsade mig dit, så när jag va klar och jag följt med sköterskan och fått en ny tid så klädde jag på mig jackan o så igen, hon i receptionen satt och pratade i telefonen och vi gick ut och satte oss i bilen och åkte iväg, sen kom vi på det, jädrar! Vi frågade ju inte ens om vi skulle betala nu, vi läste ju innan någonstans att det kostade 300 kronor, båda skrattade så vi nästan grät samtidigt som vi smått skämdes och framförallt för att det är så typiskt just pappa och mig att göra något sånt haha men sen kom vi på att dom har väl både nummer och adress så dom får väl skicka en faktura. =P

Sen gick jag upp och skulle möta Emelie, i väntans tider stog jag o diskuterade lite med Johanna på stadium, alltid trevligt. Och alltid lika jobbigt när kunderna kommer och stör mitt under de mest intressanta haha :P Men sånt får man väl ta. I alla fall så fick jag med mej ännu ett par jeans tights hem, ännu ett par ljusa. Det är ju trots allt vår snart så då får man passa på :) Sen en söt randig t-shirt, riktigt fin! Nu är de bara tygskorna som saknas, Emelie tog mina istället och ändrade i sin beställning till ett par mindre eftersom jag inte kunde ha 38orna.. Hoppas verkligen jag kan ha 37, de är ju bara att vänta o se, dom kommer visst inte förrän slutet på mars. I övrigt så köpte vi bara med oss lite mat och sen satt vi här och verkligen pratade om allt mellan himmel och jord fram tills emelie kom på att hon hade lite smått bråttom hem så då hamnade jag på bloggen. =)


Det var en liten update på dagens idag, grattis det va väl kul att läsa? Höhö, 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0