Det eviga suget

Jahapp, ännu en dag har passerat, de innebär torsdag imorgon och därefter fredag och helg, jisses vad fort de gått säger ja bara men de gör de ju jämt. . Dagarna bara flyger förbi i veckorna. Idag efter jobbet blev de en tur på stan med Emelie, skulle köpa present till min mor som fyller år på söndag, men jag köpte även små presenter till mig, de är man värd ibland. Jeans tights till mig, sen en t-shirt som jag såg, en randig, först såg jag en i ljusblå och vit och liksom föll direkt, framförallt när jag tänkte mig den tillsammans med nya vår "kavajerna"  sen gick vi ett varv, kom sedan tillbaka till samma butik, och självklar, där hänger en till i röd och vit, självklart, självklart så kunde jag låta bli att köpa den med! Dom va ju inte så dyra trots allt. :)

Sen har jag även fått hem klänningen jag beställde häromdagen, den rosa och svarta som är på bild tidigare. Den satt faktiskt bra. :) Det va skönt det så nu får vi väl se om de kanske blir kvällens outfit någon av dagarna i helgen. :) Sen fortsatte jag och Emelie hem till mig, satt o titta på semestersvenskar och bara pratade om allt och inget. Och letade dessutom resor, jag vill iväg i sommar! Skulle inte tveka en sekund, de vet jag garanterat.

Nu ska jag försöka få in de rena och nya kläderna i garderoben så de inte ser riktigt lika illa ut här, det är så lätt att hela tiden bara flytta högen mellan soffan och sängen. För någonstans där hamnar ju alltid alla plagg som man tar ut och funderar på att ha på morgonen, innan man sedan ångrar sig. Illa, men sant.

Sen ska jag sova, Sleep well .


Emelie och Emma, den här kan vi väl bjuda på  ? Om inte så är de försent. ;) Men ni överlever nog, är ju inte alltför många läsare trots allt :P

Kommentarer
Postat av: Emelie

väldigt charmig bild du la in.. :P

2009-02-11 @ 23:35:12
URL: http://wieselgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0