Ett litet kryss

Jag kom och tänka på en sak som ploppade upp i mina tankar idag på jobbet. En händelse som jag nog aldrig kommer att komma över helt, det var lite som kniven i hjärtat. Inte direkt någon stor grej men många av er vet nog att det där lilla, det vardagliga naturliga ibland är det som känns mest! Jag trodde aldrig något sånthär om den här person, trodde inte något så tragiskt om X. skulle aldrig kunna framställa mig personen som så [finner inga ord] omogen? Men ibland har man fel, även bakom de blåaste ögonen kan det gömma sig en svart ögd jävul med hjärta av titan. Men du? Nee det trodde jag helt enkelt inte. .  Känns som att jag nästan fortfarande väntar på en ursäkt. Inte så att jag brukar tänka på det, men det var så lågt så ja tycker inte att de vore så konstigt att man skulle vilja ha en liten ursäkt, ett förlåt. Det kanske va dumt, eller förlåt jag menade inget illa. Men vad vet jag, en del är visst inte funtade på det sättet. Tänk bara så fel man kan ha.


Och bara så ni som läser vet så är det absolut ingenting som hänt nyligen, och det har absolut ingen att göra med Ewe på bilden, X pratar jag inte ens med längre och har inte gjort på ett bra tag  . . Bara så att inte ni andra börjar fråga er själva om det är ni. För de är de inte. Ni andra är sjukt bra!






Som sagt.. Bara ett litet kryss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0