Festligt.

Ännu en helg passerad i livet. . Efter mycket om och men en väldigt bra helg faktiskt. Fredagen blev ju som jag skrev en lugn fredag, igår däremot så blev de 50 års fest och det var väl ungefär där allting började, aningen tidigare än vanligt. Sen så bjöd jag hem några vänner till ett tomt hus, dvs Emelie, Linda, Adan och Linus. Det sågs på melodifestivalen, överröstade efersej typ alla bidrag med prat men ändå. Sen dracks det och eldades i spisen, spelades ölspel i olika former, dansades och stojjades. Sen beställdes en taxi och vi for in på Hugo. Festligt. Åh ja! Det va kul även där slutade lite drastiskt bara och för er som inte vet så kan jag säga att gå hem utan vantar och i pumps och klänning när det är snöigt och isigt ute det är inte smart, frös något otroligt när jag kom hem! Och ja, vad ska man säga, Emelies pappa fick ännu en sak att reta oss för. haha Vilket han redan börjat utnyttja :P På med boxningshandskarna. Haha ( Antagligen bara Emelie som förstår, kanske är tack och lov? Haha )

Nu är det väl dags för mig att studsa in i duschen, ikväll bjuds de på potatisgrattäng hos familjen Wieselgren/Johansson och sen så blir det troligen Bio. Trevliga grejer de där. Möjligen så kommer det upp lite bilder från gårdagen men de beror helt på om jag hittar kameraladdaren/sladden. Är det inte kameran som är trasig eller borta så är de självklart tillbehören som är det.

Var din helg lika bra som min? Who knows!

Adjöken.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0