Finns det något värre. . ?

Jag har varit på hockey, nu kom jag hem och sitter här alldeles iskall och genomförkyld . . Dessutom är jag hungrig då det enda jag fått i mig idag är några rostade mackor till frukost. Men värst av allt så är jag hungrig men inte sugen, vad gör man då? Funderade på en kebabtallrik men nä det vill jag inte ha, känns bara så onödigt efteråt likadant med pizza o det är dessutom dumt då jag bara äter en fjärdedel och isåfall får kasta resten. Så tänkte jag att jag kunde laga ihop något, för de första så fanns det inte mycket alls då dom ska storhandla imorgon så där sprack tanken på att laga något.. Sen tänkte ja att ja gör lite cous cous och slänger ihop lite "sallad" sen kom de problemet att vi har ingen gurka. Dom som känner mig vet att min sallad alltid består 95 % av gurka.

Så nu är frågan; Vad ska jag äta?  Råd tack!  Jag måste ju trots allt äta något det vet ju jag med, det borde jag gjort för länge sen. Men nu har jag varit hungrig så länge så jag nästan är mätt. och jag kan verkligen inte äta för att äta om jag inte är sugen på det. Suck. . . Snacka om söndagsproblem. .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0