Fredagen med det lilla otursextra började över all förväntan.

Ja idag är de ju som alla vet och de flesta säkert nämt antal gånger under olika sammanhang Fredagen den 13e. Min fredag började med att jag vaknade dödstrött och trodde jag aldrig skull ta mig upp, tillslut efter mycket snoozande, ungefär 1,5 timma så satte jag mig på sängkanten, NÄE tänkte jag högt för mig själv och bestämde mig för att för en gångs skull inte tvätta håret nu på morgonen. För de som inte vet de så är jag extrem, jag MÅSTE tvätta håret varje dag, utan undantag annars känns det helt enkelt inget bra. Men jag tänkte att jag ska ju faktiskt tvätta det sen kvällen till ära liksom så jag skippade det och slängde på lite smink istället. Halv 8 satt jag på jobbet, kan påpeka att jag dagen före efter att ha slö missat en spårvagn, ni vet springa och hinna eller ta nästa och slappa lite till, så kom jag 20 över 8. Så idag va ja där en timma tidigare och kände mig duktig, chockade de flesta tror jag. =)

Alldeles strax så borde jag börja förbereda , fixa och klirra sådär. Ikväll blir de utgång, o innan det blir de sådär mysigt dricka, prata bara va hemma hos mig med Johanna och Emelie, Övriga folket får vi lov att träffa ute. Men innan allt de där, ska ja ta en lång skön dusch. Så nu är de väl lika bra att kila. =)







Kind Regards
Emma

Kommentarer
Postat av: Robin

Hur kan man försova sig på en sovmorgon till halv åtta? ;D

2009-02-14 @ 14:28:04
URL: http://rsvedling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0