Fredagsmys!

Nu är garderoben äntligen rensad! Fick ut en hel del och nu känns det bra mycket bättre vill jag lova. Min far näst intill storknaden när han såg alla kläder, han började genast räkna jeansen och utbrast direkt 15 par jeans det är ju inte klokt! Jag och mamma tittade på varandra och försökte hålla oss för garv. Han såg nämligen bara jeansen på ena hyllan. .  Jag och mamma räknade alla jeansen tidigare och fick det till 40 stycken. . Skulle han veta det skulle han väl tuppa av. Så tur va väl de att jag hann dra för dörrarna innan han såg resten. =)

När  ja va klar och dessutom hade dammat av städat övriga rummet så gjorde jag misstaget att klicka mig in på Stylebystars, där såg jag att min absoluta favoritklänning för sommaren faktiskt kommit in igen.  Så nu står jag här vid valet, är det värt de? Måste i alla fall börja med att betala räkningen för de senaste som kom hem, sen får vi helt enkelt se efter i budgeten. Den är ju trots allt inte vidare billig. . .

Nu kommer Emelie empan snart hit så blir det Lets dance, jag offrar mig snällt och bara för det skulle de inte förvåna mig om ja med fastnar för de sen.. Sen ska vi se Changeling. Robin var så hygglig och skickade filmen över msn då jag inte förstår mig på de där me att ladda hem filmer riktigt :D Det tog tid men det va de värt, den verkar trots allt himla bra! Verklighetsbaserad och allt. :) Imorgon blir det en tripp till linköping, hoppas på att hitta ett par jeans där som givetsvis tagit slut hemma i stan.. och förhoppningsvis får ja me mej mer än så hem. Det är bara vänta och se, med spänning så att säga.

Bara önskar att förkylningen kunde släppa men det är väl bara ha tålamod.  Positiva tankar Emma.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0