Glad alla hjärtans dag!

Tänkte bara passa på att säga ett stort stort tack till alla underbara vänner! Jag är så glad att jag har er och man kanske inte säger det allt för ofta men vännerna är ju verkligen allt, utan er skulle det helt enkelt inte gå. =) Älskar er, ni vet vilka ni är så ta åt er :)  Tänk nu när det är alla hjärtans dag och allt, det är väl liksom till för dom med pojkvän och flickvän känns det ju lite som men igår när två av mina bästa kom hit så kände jag verkligen att alla hjärtans dag handlar lika mycket om vännerna. Fick en underbart söt nalle av Johanna igår, ännu en så han får ta plats tillsammans med min kära gamla födelsedagsnalle. =) Och välbehövligt framöver och framförallt under gårkvällen så fick jag en påse med små plock av emelie, och bland det så fanns en plunta. ( Vem vet hur dyrt det hade blivit utan pluntan igår me tanke på att de spenderades ganska mycket även med plunta ) Haha ;P Den ska jag verkligen använda väl. :) Och så en liten tanke till er andra och er därborta i Thailand, tänker på er och jag hoppas ni har de bra i värmen :) Ses snart liksom ;P haha

Nu ska jag skutta in i duschen och göra iordning mig för kvällen. Blir middag, och mys med prat, gamla minnen och skojsigheter med de gamla barndomsvännerna från dagis oså, Linda Jenny och Natta. =) Blir säkerligen en himla revlig kväll men nu börjar de bli brått. Seg som jag är idag så tar det väl lite extra tid :D


Adjöken, och ännu en gång. Happy Valentines Day!


Kommentarer
Postat av: Emma

jaa vi saknar er massa ocksa! jo men de e bra o ni verkar ha de bra hemma me kanon :D! ja men de kommer :D!

2009-02-15 @ 15:44:28
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0