. . In med det nya. .

Angående förra inlägget så blev det trots allt en kebabtallrik tillslut . .  Nu sitter jag och kikar på Beck -  Flickan i jordkällaren. La märke till att det blivit väldigt många sånna filmer på senaste tiden, inte likt mig men det är alltid kul, bra är dom ju trots allt =)  Ska gå och lägga mig snart, bara dra över lite nya låter på ipoden, imorgon är det dags att återvända till jobbet så då kan det vara trevligt att ha lite nytt sådär. I övrigt så är de ny vecka och nya tag imorgon, och jag får väl medge att jag känner mig redo för nya äventyr. Fast så mycke till äventyr vet jag inte om det blir men i alla fall, lördagen är bokad då blir de hur man nu ska kalla det en reunion med gamla barndomsvänner, antagligen väldigt trevligt men vad händer resten av veckan? Antagligen bio med Emelie någon dag i alla fall, vi är väldigt sugna på att se i taket lyser stjärnorna. Verkar vara värd det. Men vi får se vad som dyker upp annars i veckan. . Spontant brukar ju trots allt vara det bästa, allra helst då jag inte är planerar typen när det gäller vissa saker :)

Jag kör fortfarande på det där in med det nya och nu har jag precis klickat hem den här klänningen från stylebystars. Va ju faktiskt på rean men de jobbiga med det är att frakten fortfarande kommer på så lite lurad blir man ju. Men jag hoppas i alla fall att den sitter bra för det är ingen bytesrätt på den inte. Hoppas den kommer i veckan, blir ju nyfiken. Typiskt mig, nyfiken i en strut, eller trut kanske de heter ? Kvittar väl i vilket fall som helst, nu ska jag kila.

Ha de bra gott folk . I'll be back, will you?

                                                                                                Nå är den värd att betala för   ?


Kommentarer
Postat av: Emelie

ja bio blir det ju som sagt nån dag :)



och när det gäller klänningen, är den värd att betala för. :)

2009-02-08 @ 23:09:41
URL: http://wieselgren.blogg.se/
Postat av: Amanda

Klanningen va jatte fin! :D Hur gar det med dina tabletter? Saknar er!

2009-02-10 @ 16:13:33
URL: http://backhaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0