Kurriburr

Just nu skulle jag lätt bara kunna tända lite ljus här och där, sätta på lite musik och krypa ner under duntäcket o somna på max 5 minuter, GUD va skönt de skulle va. . ! Osen bara ligga där o dra sig imorgon bitti o verkligen bara kurra hela morgonen. De vore något, men det är väl så mycket som en dröm. Här ska pengarna håvas in nämligen, så imorgon, liksom alla andra vardagar så är det bara att pallra sig till jobbet. Jag har i alla fall övertygat så imorgon på lunchen ska vi gå ut o äta potatis grattäng, gú va gott de ska bli! Jag längtar ju redan till lunchen imorgon haha. :) Imorgon är även sista dagen för vår lilla revisor haha. Eller tjaa, lilla, han är ju typ dubbelt så lång som mig men ändå. haha . Å nej de är inte ja som är kort det är han som är lång, right? Äntligen dessutom så är lönen körd! Det känns skönt kan jag lova, nu kan man andas ut igen haha. =)

Sen imorgon kväll blir det förmodligen utgång, med vilka?! Sånt som märks, Emelie o Johanna i alla fall, sen är det väl så att dom som vill givetvis kan slå en pling o följa med :) Men jag orkar inte ringa runt själv, så läser du det här och vill följa me så ring. :)

Nu måste jag ta o röra på mig, överväger starkt att sätta på mig ett underställ, det är så otroligt kyligt här!

Kleerup feat Lykke Li -  Until we bleed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0