Maybe I'm amazed ?

Jahapp, då klarade man inte av en heldag på jobbet idag utan fick gå hem tidigare. Inte nog med min lilla halssjuka som jag hade tidigare, vad ja nu ska kalla de för halsfluss verkar de ju inte vara, så är jag dessutom numera alldeles genomförkyld! Helt otroligt, jag förstår det inte själv :O Jag lyckas otroligt bra, de sista amanda sa när vi var och vinka farväl vid tåget var ; - Du! Du ska va helt frisk när vi kommer hem! och jaa.. Vi får väl se med den saken.. Nu har jag i alla fall pratat med friskis och svettis och dom ska frysa träningskortet framöver och en tid tillbaka, 5 kurer medicin på raken och två veckor vardera innebär ju att ja inte riktigt kunnat utnyttja de halsårskort jag faktiskt har.. Läkaren skulle skicka hem läkarintyget nu så får jag gå förbi med det. :)

I övrigt så har jag blivit vårgalen, jag vill ha vår överallt, jag har köpt ljusa jeans, en kort kavaj som jag tänkte ha lite som vårjacka, massa bikinis och massa tygskor. Jag är redo! Är du?

Om man skulle ta o pyssla om bloggen lite medans man ändå tråkar och kommer göra de ett tag framöver nedsjunken i sin sjukdom.. Oh nu blev jag sugen på att läsa boken jag lånat av emelie :O Får se hur de blir me den saken.. Börjar jag läsa så kommer jag ju sova inom två korta :)










What happens next ? Only time will tell.      







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0