Min lilla lediga stund . .

Som inte blev vidare ledig..

Helgen känns redan otroligt långt borta, imorgon är det onsdag, sen är de nedförsbacke den här veckan med. Helt sjukt. Något som är mer sjukt är att jag är inne på min 5e omgång med tabletter mot min kära hals som inte längre är så kära. . När ska jag få bli frisk egentligen?  Bara för att jag absolut inte kunde missa helgen så började jag äta dom i söndags istället för i fredags.

I fredags var jag nämligen på Ottens nyinvigning, det var helt totalt renorverat.. Riktigt fint faktiskt. Det bjöds på öl, olika snittar och cigg och snus. Inget av det som passar mig direkt men ändå.. Folket var väl rejält blandat så att säga, en del kostymnissar vilket chockade mig. Det blev säkert bättre sen när de öppnades för allmänheten också klockan 12 men då hade ju jag, Ewe och Emelie redan gått vidare.. Hade ju varit på Otten ett antal timmar då så det blev palace istället sen. En rolig kväll måste jag säga, men trots allt så åkte jag hem skapligt faktiskt, åtminstone innan de stänger. :) Var helt slut haha.




I Lördags var de avskedsfest för mina nära som just nu är på flyget till Thailand. Det va trevligt. Jag och Emelie hade kommit på lite fiffiga presenter vi skulle ge dom, vi slet som djur och så gick de inte ens att spela upp. Lite trist men de får vi väl ta. .  Hugo var i alla fall grymt kul!





Nu är jag som sagt på tabletter igen så nu blir de lugnt ett tag... Måste bli av med det här vad det nu är..

Nog med update för tillfälet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0