My life would suck without you.

Nu har jag laddat upp för en rejäl kväll här, hittade lite pringles, lite cola, en godispåse och dessutom så har jag en film! Kan de bli bättre ? Nääe. Jag förstår inte, alla andra säger att dom går ner så mycket när dom är sjuka, varför är jag anti alla andra ? Jag äter ju typ tre gånger så mycke känns de som! Då gäller de dock oftast inte mat men ja får se enormt sug på allt annat typ glass, godis, efterrätter typ chokladpudding (Mums!) smoothies o mycket mer. Som tur va så trycker ja dock inte i mig allt de där för då skulle jag väl rulla fram inom en snar framtid så sjuk som ja varit på senaste tiden. .
Jag läntar verkligen efter att få börja träna igen! Ska köra för fullt sen när ja väl kan, fått läkarintygen nu så ja kan få tillbaka två -tre månader på friskiskortet. Det är bra, då sparar man in lite eftersom jag inte direkt sparat in på något annat den här månaden. =P Det komiska är att när ja läste på intygen så la ja märke till en sak, hela tiden var de två veckor som skiljde mellan läkarbesöken så de va alltid samma datum, typ 15 och 31 haha :) Mönster patient?

Jag är otroligt sugen på att rensa i min garderob, står tre stora korgar här me nytvättade kläder, jag har bara inte lagt in dom i garderoben för jag får inte plats. . . Helt sjukt. Ska ställa ut en byrå i hallen utanför mitt rum så jag kan ösa in lite i den. . De värsta jag vet är ostädade garderober ju! Mår inte alls bra av de. Rummet kan vara stökigt men gud nej! Inte garderoben haha! :D  O varje gång ja pratat me emelie o hon sagt att hon rensar i garderoben har ja tänk oH! de ska ja ta tag i nu! Sen blir de bara nää de blir så mycket jobb. . Snart är de väl fyra korgar me rentvättat här istället.. Övriga huset får bära deras kläder i famnen istället eftersom alla korgar står o väntar i mitt rum. =) Och snart så, snart blir de mer kläder! Det är nämligen shoppingturer till linkan och stockholm som står inplanerat i kalendern. :)

Time for some aciton. I någon form, film eller städning blir upp till bevis.


Kommentarer
Postat av: Robin

Tack Robin för att du är så otroligt snäll mot mig! ;)

2009-02-05 @ 22:01:05
URL: http://rsvedling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0