Överlevde en grymt kul kväll

Som jag sa i inlägget innan så var ja ute igår och jag måste säga att gud va kul jag hade! Verkligen långt över min förväntan, blev både Otten och Hugo så vi sprang emellan lite. Mycke roligt folk och bra musik. Verkligen en riktig KKK KalasKulKväll ;P Blev himla mycke dricka och way yo much money mot vad jag hade räknat med men de får man väl ta, kvällen i ära blev ju i alla fall så bra som den kunnat bli. Efter stängning skulle vi åka till Leons, Robin skjutsade dit oss och jag babblade väl på aningen för mycke som vanligt kanske? Johanna? :D Haha men tänka sig, dom hade bearnaise sås! Så Pomme med bearnaise sås blev det minsan, och så satt vi så fint på uteserveringen och väntade på Emelies mor o far som skulle skjutsa hem oss haha. Emelie ville låna toan men de fick vi visst inte för dom hade ingen, men ni har väl en personal toa sa emelie, Kaaan ja inte få låna den? Men de fick hon inte, o helt plötsligt hoppade visst jag fram och började påstå att Emelie faktiskt jobbade där. =P När vi satt i bilen lurade jag även i Emelies mamma och pappa att hon träffade någon som va 26+ och hade barn. Då blev dom lite oroliga så de frågade dom ut henne om idag haha :)

Som sagt en otroligt rolig kväll , bästa på länge! =)  Sånna kvällar gillar jag. Nu är Emelie on her way over here så ska vi på promenad ute i det soliga vädret med klarblå himmel! Värsta vårdagen ju :) Adios!




Kommentarer
Postat av: Emma

2009-02-14 @ 17:01:08
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: emelie

det blev verkligen en riktigt lyckad kväll :D men som du sa så spenderades det aningen för mycket pengar.. men sånt man får ta helt enkelt :) tack i alla fall för en grymt kul kväll!



PUSSSS, <3

2009-02-14 @ 17:04:32
URL: http://wieselgren.blogg.se/
Postat av: Johaanna

2009-02-18 @ 22:39:08
Postat av: Johanna

En mycket bra kväll måste jag hålla med om :D Pengarna kunde man kanske hållt i lite mer men det vare värt :) <<3

2009-02-18 @ 22:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0