Så underskattat så de aldrig hinns med . .

Kleerup feat Lykke Li -  Until we bleed .


Jobb jobb jobb . .  Känns ungefär som att det är så dagarna ser ut numera.. Kanske inte så lustigt eftersej, jobbade från 8-18 idag, sen hem o äta sen ville jag verkligen ta en promenad faktiskt då jag gick mot stan och mötte Emelie och solade. Det var absolut dunder skönt, att gå är verkligen underskattat, och likaså att sola. =) För min del är sova underskattat. Så de borde jag gör nu. Adios. Litet kort och enkelt inlägg från en något kort och något enkel tjej. Haha . Tröttheten knackar på, verkligen time to go. Lika mycke på jobbet imorgon som idag, nästan mer till och med. Rättningsdag vankas så då bör jag vara alert. Godnatt säger jag till heeela min läsarskara. Godnatt.  /Med viss ironi/














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0