Saturday

Sitter här och funderar på om jag hinner ta mig en blund innan jag ska börja fixa och trixa inför kvällen. Ikväll är det nämligen 50 års fest som står på schemat, sen får jag se hur de blir efter det. Blir lite utav en öppen kväll där utgång inte är helt bortspolat då vi aldrig gick ut igår sen utan tog en lugn kväll istället. Den stora frågan är, vad ska man ha på sig ? Man vill ju ha något lite mellan vardags och fest liksom?! :)  Tidigare idag var jag på stan en sväng med emelie, lämnade efter mycket om och men tillbaka mina jeans, ett par slitna me hål i från gina som Emelie va snäll och köpte till mig då jag jobbade och va rädd att de skulle hinna ta slut. Tyvärr köpte hon dom på mitt kort ;) Haha . I alla fall så lämnade jag tillbaka dom idag och köpte en söt tröja därifrån som jag kikat på väldigt länge, himla fin till sommaren dessutom. :) Sen hittade jag en väska, va faktiskt väldigt bra pris på den så den fick också följa med hem, inte dumt då jag "tjänade" lite pengar på att lämna tillbaka byxorna ;) haha

Nu ska jag i alla fall röra mig från datorn. Adios.

Kommentarer
Postat av: Robin

Hur tjänar man på att köpa något som kostar pengar? ;)

2009-02-21 @ 15:08:03
URL: http://rsvedling.blogg.se/
Postat av: Robin

Men säg att ett par jeans kostar 1000 kr, och ett linne 250 kr. Först köper du jeansen och betalar 1000 kr. Sen lämnar du tillbaka jeansen, och får tillbaka 1000 kr. Sen köper du ett linne för 250 kr. Då har du ju lagt ut dom pengarna, alltså spenderat 250 kr. Du kanske ''tjänar'' 750 kr, men fortfarande måste du betala 250 kr.

2009-02-21 @ 22:44:28
URL: http://rsvedling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0