Sista timmen.

Oså va de sista timmen sen va även den här helgen slut. Men det är ju lugnt, snart är de en ny =) Den här veckan ska ja försöka börja träna, känns som att de är på tiden att komma igång nu till sommaren. Eller på tiden är väl dumt o säga eftersom jag inte fått träna för läkaren på typ 2-3 månader. =D Men nu har jag mått bra i en vecka så nu är de dags. Någon slags måtta får det ju faktiskt vara.

Idag var de som jag kanske sagt middag hos Emelie. Den gamla godingen Potatisgrattäng och kött med sås, den nya traditionen gällande söndagsmat, och nej emelie. . Ta inte åt dig äran av tillagningen. Det är endast din mamma och möjligen din pappa som kan ta åt sig av den. ;P I alla fall så va de trevligt. Sen åkte vi in och mötte Linda, Adam och Linus/Pinken. Det var dags att första gången på ett antal månader sätta sig i biosalongen igen. Vi såg I taket lyser stjärnorna, den var faktiskt bra men de är väl lite så att man får varna känsliga tittare haha eller vad säger du Linda?

Spårvagnschaffisen va hygglig och körde lite längre idag, han bestämde sig för att köra förbi hållplatsen och släppa av mig mitt i en snöhög, sen fick jag vandra spåret tillbaka en liten bit i faktiskt ganska djup snö för att komma ut förbi staketet. Jisses så onödigt nu sitter jag ju här dyngsur om fötterna. Men som sagt, himla schysst prick de där.

Värt att nämna är att de numera är vitt ute för den i norrpan som missat det? Typiskt, varje gång man börjar bli glad och känna yes nu är den på väg! Våren, ja då hinner man bara blinka så häller han däruppe ner ännu lite vita kalla flingor och fryser staden möjligen hela landet. De där på tala om himla schyssta prickar. Jag vill faktiskt ha vår. Väldigt väldigt gärna. Men de kommer. Jag återkommer möjligen imorgon, time to sleep.





Adjöken!

Metro Station - Shake it .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0