Som fastklistrad?! JA.

Jag vet, jag sa att jag skulle gå o lägga mig till alla på msn, sen tänkte jag ska ja? jaa klart jag ska skriva ett blogginlägg, ett om dagen kan man ju i alla fall bjuda på. Idag kom min andra bekini som jag beställt, allt detta gör ju att man längtar så otroligt mycket mer till sommaren! Sen var Emelie-empan här och så såg vi High School Musical och jag måste säga att den där tjejen är helt otrolig, så sjukt söta klänningar har hon i alla dessa filmer, hon passar så bra i allt, och dessutom så har hon hår som jag nästan skulle döda för att ha, vilka lockar! Man blir ju alldeles lyrisk eller något! Och även det en faktor som gör att man längtar och drömmer sig bort till sommaren.

Imorgon ska jag på stan och förhoppningsvis hitta något vackert till i vår, snälla gud kan jag hitta något billigt liksom? I alla fall, så ska jag nog träna också. Och jag blev helt extas över att börja träna igen så jag satte genast igång en massa peppmusik och körde några övningar här för mig själv och efter ett tag så blev jag trött och tänkte gu va skönt att sova nu och vara pigg imorgon på jobbet! Då fastnade jag dock här istället, himla skickligt må jag säga. Men nu ska jag i alla fall, inte någon vidare rolig uppdatering, men åtminstone en uppdatering! :)



Kanske skulle man färga håret mörkare igen? =)




















Goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0