Time for some action!

Nu ska jag minsan ta tag i grejerna här, jag ska städa. Och då menar jag verkligen storstäda. Framförallt garderoben. Mamma har tömt och flyttat en byrå till hallen precis utanför rummet så nu ska jag börja med att fylla den med de saker som är minst värda en plats i garderoben. Sen ska de rensas i min gamla vanliga garderob också för ojjj vad det behövs. Allt ska vikas och hängas fint och i färgordning. ;P Efter att jag är klar med det här kommer jag antagligen somna ett par timmar alldeles utslagen men de får de vara värt. Nu ska det bli gjort helt enkelt. In med det nya och ut med det gamla!

På tala om de borde beställningen från H&M dyka upp närsom, I hope so :) Tygskor, ett par rosa och ett par vita möjligen den blå/vit randiga bikinin också men det kan hända att den kommer på nästa. Jag hittade dessutom en klänning som jag köpte i somras men aldrig har använt. Och nu tänkte jag såhär, jag ska låta min kära moder sy om den lite, så de blir lite mindre fin klänning och lite mer söt leggins klänning. Får väl se hur det blir, men förhoppningsvis bra. Som jag har sagt förut. . Om det bara kunde bli vår nu också! Jag som trodde det var på väg men givetvis så har det börja ramla vita saker från himlen igen, SNÖ . Snö innan jul, ja absolut men efter januari sådär  får de gärna försvinna. Ut med vintern och in med våren. Allt får ju liksom sin lilla nystart på våren och det är ju så härligt! Man blir så vårpepp. Åtminstone jag :)


Adjöken på återseende!

Föresten, jag har fått tillbaka min gamla telefon från Emma nu, och stoppade i mitt gamla kort där som jag fortfarande fick sms till när jag slutade använda. Av nyfikenhet tänkte jag ÅH vad kul måste se vad jag har fått och skratta åt lite gamla bilder oså. .  Men nu är det visst spärrat.. Jag mindes inte pin-koden, o PUK koden, var sjutton hittar jag den?



James Morrison  -  Broken Strings.

Kommentarer
Postat av: Robin

Du skänker väl det gamla till välgörenhet? :)

2009-02-06 @ 12:55:04
URL: http://rsvedling.blogg.se/
Postat av: becca

jao exakt :) skulle bli jätteglad!

2009-02-06 @ 16:37:07
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0