A perfect night out.

Ibland kan det bara inte bli bättre, och igår kunde det faktiskt inte det! Jisses vilken kväll, började med en liten lugn dricka, prata spela Wii förfest, sen mötte vi upp linus, skulle gått till deli men de hann vi inte riktigt med så vi åkte till Hugo direkt, när vi såg kön till Otten konstaterade vi att de blir bara Hugo ikväll. Men det droppade in fler o fler, och visade sig bli en såndär riktig höjdarkväll!

En liten såndär pinsam händelse kan väl vara då Peter kommer från ingenstans på dansgolvet och bär upp mej, sådär så man ligger raklång ni vet, och min sko flyger av och flyger kors över hela dansgolvet, och jaa alla vände sig om och där är jag i hans famn och försöker komma ner på golvet igen. Kan bara tänka mig den synen.

Sen fortsattes de i alla fall, och de blev en del dricka, testade Kapinja ännu en gång och den är riktigt god! Enligt mig i alla fall, sen den gamla vanliga tequilan.. men då jag träffar på sysslingen och han beställer en tequila 6a till mig då slog de till ordentligt och stannade sådär lagom på höjden. När de sen stängde blev de efterfest hos några vi mötte, tog taxi till mc donalds då vi klagat på att vi va hungriga så dom köpte me några pomme och 25 cheese ( Vi va dock inte riktigt SÅÅ hungriga) Sen fortsatte vi hem till den ena och där drogs gitarren fram och den ena "Emil"? började spela och jag och Emelie mest drömde oss bort med vinglasen och sjönk ner i soffan. Senare slocknade vi mer eller mindre allihopa, kl 6 så bestämde vi oss för att ta oss hem då vi skulle upp tidigt idag och åka till IKEA, vi kom ju trots allt dit men pigga va vi ju inte direkt =P

Kvällen va tänkt att den skulle bli lugn, men numera vet jag inte riktigt hur de blir =D Det är de där eviga suget som aldrig försvinner. . Den här kvällen liksom många andra nu för tiden så togs tyvärr inte en enda bild :D Blir Oldies istället.

          




Kommentarer
Postat av: Emelie

var verkligen en toppenkväll :) hoppas på flera såna kvällar!

2009-02-28 @ 19:29:22
URL: http://wieselgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0