Beautiful , so heavenly beautiful. Ochrasy

Oj oj oj tänk att ibland går jag från jobbet och har nästan magkramp för att jag skrattat så dant! Folk runt om undrar nästan va vi sysslar med när vi skrattar så vi tjuter och oftast så är vi ju inte heller kapabla till att berätta vad det va. Vi har en stackars revisor där nu och vi glömde tala om att larmet går inte bara om man går in utan nycket, utan även om man går ut. Så när vi sitter på lunchen börjar ett riktigt pipande o då kan jag tala om att det där piper ungefär dubbelt så högt som ett brandlarm och även konstant, genast förstog vi nästan vad det handlade. haha Stackaren, det är ju inte så lätt när det är svårt. Sen när vi skulle börja gå hemåt så undrade vi när han skulle gå o sa att efter sju går larmet om man är kvar. Haha jaa o det går visst även om man försöker smita ut på lunchen sa han glatt, där kom bekräftelsen, haha :D Det är en trevlig  och rolig en de där, men självklart, han va ju göteborgare så då är det väl ingen överaskning.

Nu ska jag gå o ta en promenad tänkte jag, ja har varit svimfärdig och yr hela dagen så jag vill få i mig lite luft, sen kommer Emelie och det blir film med lite gott till och en himla massa snack antagligen. Känns som länge sen fast vi träffades senast lördags haha snacka om att ha en del att prata om =P

I övrigt så kan jag ju bara säga att ord kan verkligen värma mer än vad man kanske tror. Bara de där små orden gav mig en rush genom hela kroppen så sen sov jag minsan gott. Och varmt och skönt va de när jag vaknade med elementet på 30 grader och ett tjockt duntäcke, det är då man vill snooza i timmar och timmar.. men efter en och en halv timma så måste faktiskt även jag kravla mig upp.






Mando Diao  -  Ochrasy    // Fin helt enkelt, ju fler gånger, desto bättre låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0