A taste of summer . Smakråd tack?

Kunde inte låta bli att klicka hem lite vårkläder förut, börjar känna såndär extrem sommar längtan, finns så mycket saker som liksom bara händer på sommaren. :) Och det får bara inte hända att jag blir sjuk igen! I torsdags avslutade jag min tredje antibiotika kur, den här gången en starkare och nu börjar ja känna det lite smått igen, jag blir tokig! Jag hoppas verkligen att jag bara inbillar mig :( . . . Och jag som vill komma igång me träningen, hur ska de gå när jag inte ens får anstränga mig ?

I alla fall jag kunde inte bestämma mig för vilken färg jag skulle ha på årets första nyinköp på bekini, så jag tog alltihop :)



Frågan är om jag ska beställa den här också? Det är ju kul att ha någon som inte är riktigt lika vanlig, dessvärre kostar den lika mycket som allt de ovanstående, vad säger ni ? Är det värt det?





               

Kommentarer
Postat av: Emma

kanon :D!

2009-01-13 @ 11:48:08
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag har den blårandiga :)

2009-01-15 @ 20:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0