Bara att acceptera ?!

Jag vägrar att bli sjuk ännu en gång, det här är inte rättvist, efter tre antibiotika kurer i stort sett på rak, den ena starkare än den andra, ja efter det så borde jag väl va frisk? Men NÄ icke, sånt är inte livet för lilla Emma. Nu börjar jag få ont i halsen igen, och ont i hela kroppen, orken bara sipprar ur mig, det är inte sant vad jag är besviken!

Och jag måste fortfarande jobba, idag jobbade jag över som dom andra dagarna, klockan sex tog jag mig i kragen och plockade ihop mina saker och gick hem, 1,5 timmar senare än vad jag borde.. Och då har jag inte ens mått bra idag, landade i sängen med datorn i knät strax efter halv sju, och sen dess har benen knappt orkat bära mig därifrån.. Nog klagat, tur att jobbet är kul i alla fall, annars hade jag inte klarat det här. . . Känns väl däremot pinsamt att bli mega sjuk om och om igen. Tidigare i livet förutom då jag hade körtelfeber och lunginflamation så har jag inte ens varit sjuk två dagar om året, Helt otroligt! Nu har jag varit mer eller mindre sjuk sen i oktober, känns som att det är dags för den hårda dommen imorgon . Skulle inte ens bli förvånad om jag blev inlagd.. typiskt. Det har jag inte tid med. Det är sååå många jag vill träffa som de va alldeles för länge sen sist, och så mycket jag vill göra. Oså ska jag på bio i veckan så det så!

Nog om det, idag fortsatte jag min lilla letning på internet då ja inte verkar ha tid eller orken till att gå på stan, hittade en fin klänning till sommaren som troligen klickas hem närsom.



För jag vill ha sommar igen . . .
Nu Nu Nu!
Sommar, sol, händelser och resor! Och nya kläder ja tack. :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du får INTE bli sjuk igen! :O Meddela hur det går sen!

2009-01-13 @ 23:39:41
URL: http://backhaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0