Då kör vi igen! Rond 4.

Ja, nu har jag besökt den kära läkaren ännu en gång och ikväll påbörjade jag min fjärde antibiotika kur sen slutet på oktober. SJUKT! Egentligen hade väl den där operationen stått på schemat nu men eftersom jag aldrig haft några direkta problem med halsen innan oktober och det uppenbarligen är samma grej så slapp jag undan, han ville försöka en sista gång. Så det är väl bara att försöka svälja ner de där sakerna som ser mer skrämmande ut för varje gång jag hämtar ut dom. Snart blir jag ruinerad på mediciner, tur som sjutton att de inte tar betalt för undersökningen före jag är 20 ! Men de mest jobbiga är att det alltid är något stort ivägen på varje grej.

1. Maskerad / Födelsedagsfest / Avskedsfest för Tholf & Martin.
2. Juldagen!
3. Nyårsafton
4. Avskedsfest för Martin J.

Och jaa nu den femte gången fick jag samma dag reda på att vi är inbjudna på premiäröppningen på nya Otten den 23e, och ja vad ska man säga. Det hade ju varit trevligt. .  . Men jag ger inte upp så lätt, jag tänker nog pallra mig dit om jag så ska göra de helt nykter. Punkt slut! Så som jag gjort vid de tidigare nämnda tillfällena, men de är ju ingen höjdare att göra de med en spärr på att ta de ko lungt.

Men nu ska jag se de positiva, snart får jag säkert ett stamkundkort hemskickat på posten. ;)

Och på tala om positivt. Imorgon ska jag klicka hem något som skulle kunna kallas en dröm i klänningväg, den du. Frågan är om bekinin ska slinka med.. Återstår att se. Bjuder på en tokig sak jag hittade i mappen Memories from 2008. Det var ett bra minne kan jag lova, en riktig sommar dag med Håkan Hellström & Magnus Uggla. Vad vi nu gör på bilden kan man dock fråga sig ? Och om Amandas blickar kunde döda så skulle jag nog inte sitta här idag ;) Haha! :D Och nee, jag har inte lustiga linser på mej, de blev nog bara något knas.. :)




T   I    M   E                      T     O                       S    L    E    E   P  !


Kommentarer
Postat av: Amanda

Du ska helt klart pallra dig dit även om jag så ska behöva bära dig hela kvällen!! :D Det blir inte samma sak annars utan Emma som är lite små sjuk ;D hihi



Angående bilden, jag undrar vad för sattyg du har ställt till med för att förtjäna den där blicken ;D haha



2009-01-14 @ 23:05:36
URL: http://backhaus.blogg.se/
Postat av: Emelie

klart du ska med nästa vecka, ett nej godkänns inte förstår du :)



man kan ju undra vad alla har för sig på den där bilden :D haha

2009-01-14 @ 23:17:51
URL: http://wieselgren.blogg.se/
Postat av: Emma

de e ju sjukt de här, stackare!

Men absolut självklart som redan amanda o Emelie gjort klart för sig så ska du me, du har inget val o vi så ska släpa me dig :D!



Angående bild. what the fuck?! haha rikgit flumbild :D!

2009-01-15 @ 14:22:02
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0