Det bästa med året 2008!

Jag bestämde mig för att samla det alldra bästa med året och jag insåg snabbt att de kommer bli ett sjukt långt inlägg. Då kom jag på idén att jag delar upp det hela i antalet delar, så kommer dom o dyker upp lite framöver. Bland annat följande händelser.


 

  •  Idre vecka 2 med vänner.
  • Sälen besök med Johanna.
  • Johnossi på Hugo; faktiskt värt att nämna.
  • Påskfirande i göteborg med Ewe och delar av gänget vi mötte i Idre 
  • Stockholm - Simple Plan med Linda, Linus, Adam.
  •  Studentkrýssning
  • Studentveckan
  • Bal
  • Utspring
  • Midsommar Öland
  • Magaluf
  • Kräftskiva Palm
  • Augustifest / Kräftskiva Pöz
  • Myshelg i St: Anna
  • Magnus Uggla & Håkan Hellström
  • Magaluf Reunion, Tallin kryssning
  • Alla eviga födelsedagsfester

Men trots allt detta så är nog det allra bästa med 2008, Allt nytt folk man har lärt känna och alla nya vänner framförallt <3 Frågan är vad man skulle göra utan er egentligen, med en del har man en förmåga att ha kul vad man än gör, och det är så sjukt underbart! [Ni vet vilka ni är]

Och det tråkigaste är alla man tappat kontakten med mer eller mindre, men det hoppas jag förändras nu. Och ja, ni som känner er träffade, ska nog göra det. Även om det blir jobbigt splittrat jämfört me förr under skoltiden då man sågs typ jämt så betyder det ju inte att ni betyder mindre! Alla dessa minnen <3


                         Love you all more than you can imagine // Emma, dagens sanning.


 


Kommentarer
Postat av: Amanda

2008 har verkligen varit ett underbart bra år :D

2009-01-17 @ 16:54:24
URL: http://backhaus.blogg.se/
Postat av: Emelie

jag håller med, 2008 har verkligen varit en underbart bra år :) har hänt så himla mycket under året som man aldrig kommer glömma!

2009-01-17 @ 17:13:34
URL: http://wieselgren.blogg.se/
Postat av: Emma

2008 har varit för de mesta ett kanon år!

2009-01-18 @ 12:10:00
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0