En helg som alla andra .

Helgen har inte varit lika fartfylld som vanligt, men det var väl tur de?

Fredag; Avskedsfest för min kära vän Martin som åkte in i lumpen/marinen idag och planerar att stanna  11 månader framöver, tråkigt men sant. I alla fall så bjöd han på en hej dundrande måltid och värt att nämna är väl att Amanda faktiskt hjälpte till att skära grönsaker o potatis så lite cred till dig med ;) Senare kom lite fler folk förbi innan det var dags för ett besök på Hugo.. Och kära nån, vilket folk  ? Vet inte om jag ska skratta eller gråta, o de komiska me de kanske är att ja ändå träffade en del jag kände.. haha :) Inget illa menat :P

Lördag; Lungt som bara den, försökte ta sig ner på stan en sväng med Emelie, gick inge vidare, åkte hem till mig och fastnade framför gamla skolkataloger och film. Det var roande och jaa jag kan ju säga att en del chockade mig, ALOT! :D

Söndag; Stan for real, i alla fall tillräckligt länge för att jag skulle tröttna. :) Åkte då hem och jobbade, hör och häpna. Men jag har inte så mycket val, jobbade in en hel del flex förra veckan, och mer blir det väl den här antagligen. Sen for jag till Linus och umgick, såg på Alvin and the chipmunks, och fortfarande så är Theodoré bland de sötaste jag sett. :)



Adjöken min vän . Var nu snäll därborta så du får komma hem till oss lite då och då i alla fall. :)

Kommentarer
Postat av: Robin

Jag är avundsjuk. Igår var den dagen ska också skulle rycka in. Men försvaret hade inte råd att utbilda mig. Fasen vad jag såg fram emot det, då jag fortfarande var antagen och ''med''.

2009-01-13 @ 12:29:00
URL: http://rsvedling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0