En sjuk sak .

Jag sitter här alldeles jätte pigg och klockan är 4.55. Det är kanske inte fullt normalt, jag var trött nyss men som vanligt så blir jag  pigg när jag tvättar bort sminket. I alla fall, det sjuka jag ville berätta är att jag har umgåtts med fröken Wieselgren idag, vi kom till skott och bestämde oss för att hyra film typ vid 10 snåret, för en gångs skull valde vi film på nolltid vilket aldrig har hänt förut, och dessutom så var filmen kalas bra. En såndär film så man blir alldeles kärlekskrank. :)
I alla de sjuka var inte att jag har umgåtts med Emelie, utan att vi har en förmåga att de få gångerna vi bestämmer oss för att ta de lugnt hela kvällen och det inte står något utgång på schemat så umgås vi ändå lika länge som om vi skulle gått ut ? Haha det är lite vrickat, vad gör vi egentligen? Jo sitter o sjunger till gammal musik, tittar på gamla bilder, pratar  ikapp med varanndra, skrattar så vi tjuter osv. Komiskt om man frågar mig.  :)

I alla fall så var vi på stan en sväng idagens också, hittade en fin fin "klänning" på Mq som jag efersej har kikat på länge, men nu när de va rea på den så tänkte jag pyttsan jag tar den. Och Emelie påpekade hela tiden att jag är lättlurad när de gäller rea och att jag är en sån som butikerna verkligen tjänar på :O Jag bet ihop och ville inte säga emot då de faktiiskt kan ligga en del i det.  . Mamma pratade om att Cervera här i stan skulle stänga, så jag fick lov att köpa något för mitt presentkort. Så då körde jag snilleblixten och tänkte att det är ju dumt att börja "samla" på något från en butik som snart ska stänga? Så såg jag Boda Nova glasen som jag redan har en samling på i olika färger från studenten, och jag tänkte glatt esch jag köper 4 turkosa till, det går väl alltid åt. Sen kom jag hem o drog ramsan till mor min och kände mig så duktig.

- Jo men du vet då kan jag använda dom lite som dricksglas till vardags istället även om dom kanske är lite finare eftersom ja ändå har så många av dom. sa jag glatt. Ja men du köpte ju drygt 20 dricksglas från Nordik som du skulle ha som vardags svarade hon förvånat ?
 

Ojsan det hade jag totalt glömt bort. men ja vad ska man göra..  Jag har ju inte ett glas för lite direkt, 40 dricksglas borde ju räcka när man flyttar hemifrån. ? O då menar jag bara dricksglas sen tillkommer ju alla andra glas så som vinglas o allt det där. Gudars, jag lär ja få ta en lägenhet me gästrum där jag kan ställa in allt porslin och dylikt som inte kommer få plats. :D Jaja så kan det gå . . Nu ska de här onödiga inlägget få ett slut så jag kan sova, börjar bli dags känner jag. . .




N A T T I     N A T T I  !


Kommentarer
Postat av: Robin

''Sikta mot stjärnorna så når du åtminstone trädtopparna'' :)

2009-01-03 @ 05:06:38
URL: http://rsvedling.blogg.se/
Postat av: Robin

Nja, jag är inte exakt säker på om det räcker med 40. Jag menar, man har väl fest, och så kanske man inte orkar diska någon dag, och så kanske man åker på semester eller nåt. Då är 40 glas ingenting.



;)

2009-01-03 @ 05:10:31
URL: http://rsvedling.blogg.se/
Postat av: Amanda

Många glass kommer alltid till användning när vi ska förfesta hos dig vet du ;D haha

2009-01-03 @ 14:16:30
URL: http://backhaus.blogg.se/
Postat av: Amanda

haha nee din mupp :D du har ju varit sjuk på riktigt!!

2009-01-11 @ 02:49:19
URL: http://backhaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0