Helgens härligheter

Äntligen, Äntligen är det helg! Jag blir så trött av dom där ursäkta språket - Helvetes tabletterna! -  Jag vill aldrg mer äta anitibiotika, satans hals rent ut sagt. Nu får de väl ändå räcka?  Jag blir helt slut av att äta dom där, nu har jag jobbat hela dagen, sen tog jag och Evelina en fika och pratstund på fräcka. Direkt när jag kom hem satte ja mig i sängen med datorn i knät och jag har inte orkat flytta mig än, det nästan krampar i benen för att jag är så slutkörd. Det här är inte rättvist ?!
I övrigt mår ja ju kalas ?! Lurigt de dära. . . och otroligt ledsamt..

Men imorgon är de ännu en dag full av jobb, sen va de tänkt att jag trots allt skulle gå ut, även denna gången nykter men jag kunde bara inte riktigt stanna hemma. Men nu är planerna helt annorlunda och faktiskt, ja faktiskt så funderar jag på att vara hemma hela helgen och ta de så lugnt som de bara går och leva i lite egen lyx! De vore ju faktiskt skönt ... :)
Kommer de inte fram något som får mig att ändra mig före jag lägger mig så blir det nog så att säga, ännu en lugn helg.

Nu ska jag tvätta bort sminket, skönt! Finns de något bättre än att gnugga sig i ögonen när man är trött utan att mascaran sitter under ögonen sen ? =)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Klart du ska med ut någon av dagarna!!! :O

2009-01-22 @ 21:52:54
URL: http://backhaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0