Hello Stranger Kraaamp!

Ja, jag har fortfarande en enorm kramp i benen, vilket är anledningen till att jag fortfarande inte rest mig och tvättat bort sminket oså. [Ja vissa dagar må jag uppdatera oftare än andra]. Fortfarande klurar jag på helgen. Mina kära de fyra Ena och A't kommer ju inte vara komplett länge till så lite lockande kan ja nog påstå att det är. Men jag vill gå downtown imorgon också, shoppa loss lite för lönepengen som finally når mitt konto så jag blir lite mer pepp. Liten på jorden stor i orden nu borde jag ta tag i de hela och resa mig, jag känner mig som den där som va på tv någon gång, som inte rest sig på år och dar! Men tack o lov så har ja ju de, och tack o lov så väger ja inte flera hunda, ja inte ens ett hundra. Tack och lov.

På tala om tack o lov, minns ni de där tv programmet me komikerna, dom va så sköna! Tack gode gud att du är här. . Egentligen borde man sprida lite värme sådär till nära och kära men även till inte nära och kära. Tänk om jag skulle komma fram till dig och bara Tack gode gud va glad jag är att du är här ! Vad skulle du tänka då ? Skulle du inte tycka de va lite roligt.? Eller vänta nej just ja vi bor i sverige. Här bör man inte vara trevlig mot okända människor. Och går man på bussen sätter man sig alltid på de helt lediga platserna först. Helst ska nästa person vara så långt bort som möjligt så man håller avstånd? Om man inte bor i götet förstås, för där är de ju goa gubbar. :) Men i övriga städer så.. De är väl lite tråkigt ändå? Då säger jag, TACK gode gud att alla inte är otrevliga mot främlingar, då skulle de ju sluta med att alla vore främligar för varandra ? I alla fall det här tyder på att jag borde sova nu. Tack gode gud att det är fredag imorgon.



Shall I keep this one?


Man ser inte färgen pga min kassa mobilkamera men den är lila, med ett typ vinrött/annan lila band. Och rosett på ryggen? Nå? Är den värd att betala för?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du har så rätt så! Synd att det ska vara så i sverige =/



Klänningen va himla snygg! Behåll helt klart :D

2009-01-22 @ 22:58:20
URL: http://backhaus.blogg.se/
Postat av: Robin

Det beror ju helt klart på vad klänningen kostar! Men annars tycker jag du ska ställa frågan till dig själv: ''Behöver jag verkligen den här?''. Du har ju drömmar om att kunna flytta till något eget och inreda det precis som du vill. Ta chansen att spara pengar och uppfyll din dröm. Är det inte bättre att kunna betala ett boende och sen kunna göra vad man vill för pengarna som blir över, istället för att shoppa (onödiga) saker och sen knapra resten av månaden för att pengarna är slut? :)

2009-01-23 @ 01:01:17
URL: http://rsvedling.blogg.se/
Postat av: Emma

hahah ja du emma svedling har ju en poäng i de han söger ;) men ja tycker klänningen vcar fin dock vet ja ej va den kostar ;D

2009-01-23 @ 10:18:36
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0