How could I ever forget ?

Haha ååå ja är alldeles tårögd! Ja linda, klart jag minns! ja minns så väl! Hur skulle jag kunna glömma ?

Jag minns hur vi satt på himpafältet vid strömmen och diskuterade allt och inget! Jag minns alla gånger våra mammor gaddat ihop sig och förbjudit saker, som vi givetvis trotsade. Tex då din mamma tyckte jag va en ungjävel för att jag vägrade hoppa in i bilen o följa me hem, eftersom jag va tvungen att gå hem med emelie o vi inte kunde visa henne då hon inte fick vara ute alls. Jag minns när du försökte krypa igenom staketet vid din pappa. Självklart minns jag när du stoppade knät i koskit för en tjuga, ja minns också att min pappa gav dig en tjuga för att han tyckte du va värd minst de efteråt. Jag minns den otroligt fula bilden vi tog när vi tvättade håret i havet och ställde ditt hår som en tuppkamm absolut rakt upp . :D Jag minns när vi såg Armageddon hemma hos stina och tjöt som små barn, jag minns när vi såg Pearl Harbour och tjöt som små barn, då när även charlie kom förbi och hade otroligt roligt åt att mascaran rann ner för kinderna och kuddarna va dygnsura. Jag minns när vi såg fjorton suger också och tjöt som små barn. Jag minns när vi va ute i stegeborg på sommaren och satt vid vattnet och återigen pratade om allt och inget. Och jag minns när vi var på konfirmationsläger och lämnade en liten sovenir som vi va dumma nog att signera och fick betala flera tusen för. Jag minns när vi var på kent och tappade bort alla andra, kvar va du jag och emelie, men minns du va kul vi hade  ? Minns du lilla händelsen med killen framför, minns du att han gick på de helt och hållet och även du ? Ja jag minns varenda gång vi  lyssnade på turnaround, och jag minns att jag skulle göra mycket för att få uppleva någon av gångerna en gång till.. Frågan är minns du när vi åkte till Sunne med skolan? och tog oss upp till högsta backen och inte vågade ta oss ner ? vi satte oss i backen la skidorna i knät o tog fart. sen gick vi in o satt i restaurangen resten av dagen. . Minns du när vi nästan började slåss för att vi båda utnyttjade våra svaga punkter ? Ditt haka mot knä och mitt hålla i vaderna ? Minns du det där asgarvet vi fick hem på något vänster som vi skrattade så enormt åt ? Minns du när du försökte ändra ditt skratt ? Minns du den gången vi träffade en kusling som vi tvingades gå o fika med ? som såg grön prickiga hundar med rabies ? Minns du när vi satt i jesus bussen och åt bullar för att värma oss ? Minns du när vi alla hade picknick på himmelstalund hela dagen och sen tog bussen ut till blacka för ett kvällsbad?  Minns du när vi åkte husbil till Ullared, bodde i skogen och gick loss på shoppingen? Minns du den stunden vi var ovänner, hur hemskt det faktiskt var?! Vi sa inte ett ord till varandra under ett års tid ? Det efter att ha gått i samma klass och varit bästa vänner i 9 år ? Jag minns allt precis som om det va igår, och jag lovar dig, fler minnen kommer det att bli.




 





Kommentarer
Postat av: Linda

Haha ohh emma :) jag låg och tänkte minnen hela natten för jag orkade inte skriva ner allt igår! Love you soo my friend <3

2009-01-23 @ 10:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0