Ladies Nights

Helgen har så att säga varit en lugnt men otroligt mysig helg, och visst rycker de lite i benen ibland och man dras med i musiken o bara vill ut o dansa men nej, jag är kalas nöjd med helgen. I Fredags möttes vi nämligen upp hemma hos Amanda, Jag, Emelie, Emma, Ewe och självklart Amanda själv. Vi drog oss emot ica och inhandlade lite saker för att kunna styra upp en middag hos Amanda. Det blev tacos, vilket är kanongott och lagom lätt att tillaga för oss ;) Sen tittade vi på let's dance och sedan fortsatte vi med sex and the city. Däremellan och under tiden så lät de självklart som en hönsgård med allt prat. Trevligt som vanligt, kvällen avslutades med en massa gamla bilder och minnen.

Och idag kom Emelie förbi en sväng, sen mötte vi upp amanda och ewe för lite nattbowling på vilbergen, väldigt givande. Jag var bättre än vanligt men ändå förlorade jag :P Jag skyller det på den dåliga starten och min sjuklighet, dvs antibiotikan, den drar ner mina krafter och förmågor ni vet ;) Sen hyrde vi Morgan Pålsson och åkte hem till mig och kikade på den. :) Faktiskt väldigt bra, sen kom även Emma förbi lagom till filmens slut. Då blev de bara prat o prat och en massa sångstämmor till gammal goding musik. Tack ni är för bra! <3 Värt att nämnas.

N  o  w          I  '   a   m          l    e    a     v    i   n   g          f   o   r          b    e    d .       N   a    t    t    i      







Kommentarer
Postat av: Emma

De blecv en kanon helg, att vi inte haft flera sånna :O! De får vi styra upp när vi kommer hem o även bowling med dricka ;D!

2009-01-18 @ 12:15:54
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Amanda

Stakars oss sjuklingar, vi tar dom nästa gång på bowlingen när vi inte är såå sjuka ;D haha

2009-01-18 @ 14:18:11
URL: http://backhaus.blogg.se/
Postat av: Emelie

både du och jag vet att jag alltid vinner ;) och kom inte med nån dålig bortförklaring till varför det gick som de gick för dig ;)

2009-01-18 @ 20:16:38
URL: http://wieselgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0