Like I just said. .

Tack gode gud att det är helg! Nu sitter jag här o loppar mig i min ensamhet och i väntan på tre kära vänner. Som för att nämna vid namn heter Amanda, Emelie och numera Lumpen Martin. :) I can not wait to get some company. Redan efter en timma i min ensamhet klättrar ja ju på väggarna efter folk, jag har faktiskt svårt att bara vara. Så länge jag inte får bara vara med någon annan !? I alla falli så blir de lite film och sådär och en fågel viskade precis i mitt öra att det var På Smällen som hyrdes. Bra val har ja för mig i alla fall :) Kommer inte riktigt ihåg vilken det är , har ett par jag alltid blandar ihop den med.

På tala om något helt annat så att säga så har jag jobbat och slitit idag med. Givande om det inte vore för att man är trött som en heffa klump på morgonen när man ska upp och göra sig iordning. . Sen blev det lunch med Amanda som bodde några trapper upp i sin lilla reception, och ja, tro de eller ej. Jag åt helt frivilligt en pastasallad till lunch. Jag bojkottade liksom mitt kära Wok time, So sorry, You know I will be back :) Min vän, jag tror han ser mig som en stammis, frågar dom andra vad jag vill ha så rabblar han hela alltet innan jag hinner öppna munnen. Dessutom utan Zucchini ( hur de nu stavas) och alltid en större cola då jag ofta dricker mer än jag äter. Och tänka sig, aldrig har han haft fel. Det är ju så man får dåligt samvete om man äter någon annanstans. :D 

  

Kommentarer
Postat av: Emma

Tyckte ja me nä ja kolla en gång till o alla andra me ;D

2009-01-24 @ 15:38:45
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0