New Years Eve - Deli .

Jag pratade precis med fröken Wieselgren i telefonen och då fick jag en order på att skriva blogg.  Tillslut la vi på och jag lyssnade till på musiken, den hade hoppat över till Drängarna - Jösses lilla flicka. ( Ja ni får skratta men drängarna har sin historia när de gäller midsommar och är faktiskt underskattade. ) I alla fall, refrängen till den låten blev lite som ett tecken, ja det va dags för ett nytt inlägg.  - En del förstår nog sammanhanget mellan refrängen & Emelie - haha.

I alla fall, sorgligt nog så är vi nu inne i år 2009. 2008 var det bästa året i mitt liv pga en mängd händelser! O ja, år tvåtusenåtta kommer bli grymt svårt att slå, näst intill omöjligt. Det innehöll så mycket bra saker så att det va riktigt sorgligt att fira nyårsafton. Men det firades ändå. Det började med att jag mötte upp tjejerna på ewes mammas frisörsalong, där de skulle fixas, trixas och förfestas. Med alla dessa speglar, produkter , sällskapet m.m så var det grymt lyckat. Vi skålade med lite champagne innan det var dags att röra sig.

Vi gick då mot deli som Pöz hade abbonnerat dit vi plus 60-70 pers till var bjudna. Till min stora lycka var även Johanna där och äntligen fick jag fira nyår med den människan som jag saknat sjukt mycket. :) Det började i alla fall med middag, oxfile, fläskfile med potatisklyftor, ris, bearnaise, tsatziki, pepparsås och rödvinssky. Grymt gott, men som en del av oss vet så kan ja äta ofta men inte mycke, o en del av oss äter ju både ofta och mycke mer ;) o de är tacksamt åt båda hållen kan ja lova, pinsamt o lämna tallriken med massor kvar. haha. I alla fall, sen blev de dans av de hela. Sen kom champagnen fram tillsammans med massa jordgubbar, ost vindruvor o kex mm. O tolvslaget kom och gick, efter de rörde vi oss mot Hugo och nya människor. Jag som lovat att inte va ute hela natten pga mitt inte så jätte friska tillstånd bestämde mig stolt över att gå hem klockan kvart i tre . . . Då kunde ja ju i alla fall säga att jag inte stannade tills det stängde ;)

Mitt nyår var grymt och kunde verkligen inte ha blivit bättre.
Tusen tack till alla som gjorde så att 2008 fick de avslut det förtjänade .
Ni vet vilka ni är, ta åt er! :) <3







2009 - Ett helt nytt år att fylla med upplevelser.
Trots att de förra är sjukt svårslaget men jag ska göra ett tappert försök.




Kommentarer
Postat av: Robin

Fast egentligen kanske det är dumt att sätta upp för höga förväntningar inför varje år. Visst, det inspirerar ju bara att kämpa för att uppnå sina mål. Men det är samtidigt också lätt att bli besviken.



Ibland får man ta livet som det kommer. :)

2009-01-03 @ 04:48:21
URL: http://rsvedling.blogg.se/
Postat av: Emma

haha ja låten är spec ;D!



Tack själv gumman :D!<3

2009-01-03 @ 15:07:23
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0