Fredag varje dag i två veckor.

I fredags när jag skulle gå från jobbet kan jag bara säga att det kändes så sjukt bra! De är körning imorgon o vi försökte verkligen få undan så mycket som möjligt samtidigt som vi alla tre tjöt av skratt. Sen va de dags för mig att gå när dom andra skulle fika. Jag stänger av datan och säger jaha då går jag då med ett stort leende som skriker "äntligen semester" men sen kom fråga nr ett, har du kopplat mailen till semester? - nee.. Har du fixat te-time? - Nee.. Har du kopplat bort telefonen? - nee.. Ja tänkte inte  riktigt på allt de där, jag tänkte bara ställa mig upp och gå men jag fick snällt sätta mig ner igen o starta datorn once again, sen ringa till växeln o säga Hej nu går jag på semester koppla bort mig pleeease. Åhhh ha en bra semester säger dom på andra sidan luren och de va då det kändes, när jag själv sa de och hörde någon annan säga de. Jag har semester! Skönt :) Två veckor som kommer gå alldeles för fort. Jag hoppas på bättre väder än idag i alla fall.. Men de bästa av allt. Betald semester. Sånt gillar jag! :)

Och semestern har i alla fall börjat med en underbar helg, som jag berättar mer om senare. Och den fortsätter med en helg till om några dagar och trots att veckan ska bli skön så längtar jag förbaskat mycke till helgen! En del vet varför. Ni andra får veta inom en snar framtid. :) Nu ska jag peppa. Peeppar peppar puuuh.








Love // E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0