Michael Jackson - Jisses!

Först en update; Saker börjar komma på plats, de som saknas är typ tavlor och gardiner o lite sånt små krafs, som jag egentligen måste vänta på lönen för :P En sak är klar, jag STORTRIVS, jag älskar mitt nygatan! Och nu när jag har internet osånt igen så kanske bloggandet kommer igång igen? Bli inte för uppspelda nu bara, jag sa kanske ;)


Jag är nog den sista som lägger upp den här videon, för inte sjutton är jag den första, andra, tredje eller fjärde osv. Men ärligt talat, det här är sjukt  fränt! Jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig när jag tittar, leendet går upp till öronen och tårarna rinner. Är jag knäpp ? Kanske lite, men oj va han va stor! Sorry kungen, du är inte lika mycke värd.. Inte Einstein heller.. :) Se och njut.




Kommentarer
Postat av: Emelie

de där är så sjukt grymt alltså! :D

2009-07-17 @ 00:03:41
URL: http://wieselgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0