Mitt lilla nygatan.


Inte alltför fyllt kylskåp. Inte alltför välfyllt på väggarna, lite kläder hemma på marklandsgatan och lite hemma på nygatan. Första räkningen har kommit, första matlådan har lagats (av martin, haha,) Tv och ljud har anlänt och är färdigkopplat med bara några frågetecken kvar, internet ligger hemma i en kartong och väntar på en smart hjärna som ska få det att fungera. Igår blev det picknick med Martin, Tacos på vardagsrumsgolvet i min profisoriska soffa, (Emelies madrass och en sjujäkla massa kuddar). Trots de lilla halvdana, du vet, tomma väggar, inte alltför många lampor, i väntan på riktiga soffan som medför att jag kan köpa dom sista detaljerna.


Men som sagt, trots det. Oj oj oj vad jag trivs!







Kommentarer
Postat av: Emma

ähh de låter bra :D!

2009-07-09 @ 11:58:13
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0