Nyfriserad och allt.

Ja det stämmer alldeles ypperligt, igår va ja nämligen hos Tessan och färgade håret ännu lite ljusare och klippte mig och ja,jag blev helnöjd även den här gången. =) Efter det blev det en fika på fräcka fröken med just Tessan och Evelina. Hur förklarar man det, mysigt och exalterat. Ja. ibland kunde man ju nästan inte sitta stilla när vi satt och diskuterade och drömde oss bort om olika planer angående den kommande tid. Vad det handlar om tänker jag nog inte säga men en sak kan jag lova. Jag somnade med ett leende på läpparna och en sak är säker. Nu börjar ett nytt liv. Wihooo!

Idagens har jag och Emma varit och badat och då pratar jag inte om mig själv enbart utan även min vän Emma dvs Bettan. I alla fall så var de vi, två barnfamiljet och 3 galna änder. Ja jag lovar, dom måste haft rabies eller liknande så som de bet och slet bort fjädrar från sig själva. VIsste ni föresten att Änder simmar under vatten? Jag trodde dom bara doppade huvudet men icke, dom försvann under och dök plötsligt upp med världens ryck någon helt annanstans, vi blev ju livrädda, sen ställde dom sig brevid oss på bryggan som att vi vore bästa vänner haha. Ajja, kul var det, och jag vet inte vad du säger Emma man vägen dit ska vi kanske inte prata om? haha

Nu kom jag i alla falli ut från duschen och tänkte piffa till mig, sen ska jag ner till stan göra min goda vän en tjänst och handla dricka åt en hårt arbetande tös. Och ja sen ska jag också ner och hämta ett paket adresserat till just mig, trevligt, visst är de? :) Kalasens kalas!

Time to piffi piffi.









 


Kommentarer
Postat av: Emma

Gamle maggan, Hahahha jaa du vilka änder :O hahah neeek resan nämner vi inte ;) hahah!

2009-07-31 @ 19:14:57
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Emma

hahah du ska se den andra bilden :D



Jaa absolut ;D!

2009-08-02 @ 12:21:58
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0