Söta som små sockerbitar

Finally har jag införskaffat mig en super stor tavla och en superstor spegel med lite annat smått och gott. De tog sån plats att jag och Emelie höll på att bli kvar i Linköing. Men tillslut beslöt sig mor och far för att dom ville behålla oss och valde istället  att riskera mina dyrbara saker och åka med bagageluckan öppet. Men nu är det här och är till och med uppsatt på väggarna. Jag är nöjd =) De blir bara bättre o bättre här hemma på nygatan. Nr nästa är att köpa en gräddvit rya matta, en jukka palm eller hur det nu stavas och sen sätta upp gardiner och framkalla foton att rama in. :)

Men nog om hemmet., Idag har jag spenderat välbehövd tid med Johanna, det var alldeles för länge sen, det blev en sväng på stan då det var dåligt väder, där nförskaffades det en supersöt stickad tröja, en söt tvättkorg och en dundersöt frukostbricka, låter väl strålande.? Sen fyllde vi på kistan med en Skagenbaguett och senare även med tacos och massa grönsaker o dipp o en halvaktig marängswich framför en bra film och en sjukt snygg kille. Jag syftar självklart på A cinderella story med Chad Michael Murray. Ögongodis :)

Här ska ni få se en så urgullig reklam, gu dom är ju så söta man vill bara skämma bort dom o köpa en värld av leksaker till sötbollarna. :) Se njut och le :)



 


Visst är dom goa!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0