20 snart 40 . .? Nej tack, stanna på 20 år..

Till att börja med vill jag bara säga ett stort tack till alla underbara vänner som gjorde 20 års festen otroligt lyckad! Ni är guld värda!
Blev en del folk och Mamma & Pappa fick nöjjet att städa..

- Kapsyler i blomkrukorna
- Flaskor och burkar överallt. (Fyllde tydligen upp ett antal påsar sen när det städades)
- En ugn dränkt i Jäger.
- Fimpar i ljuslycktorna
- Flaska drick yoghurt på toaletten?
- Sverige kläder här och där
- Kladdigt här och där samt dyngsura mattor. (Både altanen köket, vardagsrummet och hallen fick skuras på nytt)
- Mat på gården, på grillen, på bordet, och i köket.


Dvs inga större skador men däremot en riktigt bra kväll. ! Om ca 1 timma och 10 minuter så är jag 20 år. Sjukt, snart är jag säkert 40.. Men snart kan vara om en kvart, tre veckor eller 20 år. Dvs det är inte nu. Imorgon jobbar jag, sen blir det raka vägen till systemet (hör och häpna) sen jäklar. Då är de fest!





Tack dessutom för alla fina presenter!  < 3  Fick bland annat min älskade klocka med Marilyn Monroe, den ska få den ultimata platsen när jag flyttar! Jag är kär! Föresten, morfar såg det fin fina kollaget förut, av misstag, sen tittade han bort med en liten besviken blick. .  :D Nog om detta. Grattis till mig, 55 minuter kvar för att vara exakt, o nu behöver jag sova för inte är man ledig för det inte..







Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha oj va de så skitigt efter oss :P ja man blir förvånad va man hittar överallt efter en fest haha.



nae stackars morfar :O



Ikväll blir de rööööj, GRATTTTTTIA GUMMAN!

2009-06-08 @ 10:39:27
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0