Äckliga kryp!

Jag är totalt livrädd för insekter, jag vet, jätte mesigt o alldeles vrål löjligt men så sant.  En såndär vidrig nattfjärill håller på och ugglar omkring i mitt rum, runt o runt, närmare o närmare. Jag lovar att den kan känna av hur mycke han skrämmer mig, varför skulle han annars välja mitt rum före övriga villan. ? Taskigt o gå på dom svagare skulle jag säga!  Gu så täskigt. Jag minns en gång när vi sov med öppet fönster, då flög de in en grej och jag kan säga att jag har nog aldrig sett någon liknande. Han måste ha haft propeller till vingar osen lät han som ett flygplan. Båda  skrek o gömde sig under täcket. Där låg vi för att ingen vågare ställa sig upp =P Fegis, Japp!

Idag har jag jobbat, osen varit på maxi en otroligt snabb sväng, o sist o bäst så har jag fikat med Evenlinen på fräcka fröken, en perfekt syssla i det här usla vädret. :)

Nu ska jag sova eftersom någon sket i att ladda ner en låt till mig. Dålig stil! Du är precis som nattfjäril, elak o självisk ;)
Föresten, var är alla? . . . Godnatt då imorgon blir de sommar fest med jobbet i det fina vädret. God mat o roliga lekar. Får la se vad som händer  :)





Kommentarer
Postat av: Robin

För ditt rum är mörkare än övriga huset och för att sovrumsfönstren brukar vara de enda som är öppna kvällstid...

2009-06-03 @ 12:43:31
URL: http://rsvedling.blogg.se/
Postat av: Skrzypczak

VM i särskrivning? ;)

2009-06-03 @ 13:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0