Då kom man till det svåraste av allt.

KLÄDVALET!

Va sjutton ska jag ha på mig ? Klänning? Kjol? Sommrigt? Uppklätt? Lite lagom uppklätt? Inte lika somrigt? Enkelt? Avancerat? Jaa jag skulle nog kunna fortsätta i evigheter, jag skulle bara vilja ha någon fin klänning, men när jag öppnar garderoben ser jag ingen som ger mig känslan DEN vill jag ha ikväll. ! Till en början va jeanskjolen ett alternativ men nu känner jag bara blää, trivs inte i den. Känns det inte rätt så är de inte snyggt.

Är inte det bland det värsta som finns, det är någonting man tycker är så sjukt snyggt, men så sitter det inte bra. Men kan inte ha kroppen till alllt, så är det väl kanske men de är så förbaskat jobbigt. Åtminstone när man verkligen älskar kläderna i sig, som den här gången. Attans! Nu blev de svårt, ska nog gå o lägga mig en stund istället.. Enklare så. .  I värsta fall har vi säkert några svarta soppsäckar i garaget..








Kommentarer
Postat av: Emma

hahah men åhh jaa om ja nu skulle hat ett så :(

2009-06-13 @ 19:05:00
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0