Emma lämnar sitt bo.

Japps, så sant som skrivet. Imorgon får jag nykeln till lägenheten, såå spännande ;) Idag har jag varit och spenderat pengar i linköping med Emelie, Mor och Far. Far min envisas som vanligt med att parkera på familjeparkeringen då dom faktiskt hade barn i bilen, sen kom jag snabbt på att handikapp parkeringen kunde funkat lika bra då pappa var med. Fyndigt och chockerande nog så höll han med, anledningen var den att han faktiskt spelar golf och har 24 i handikapp, och ja, vad ska man säga. Så sant! Kanske skulle man börja spela golf  ? Känns ju betydligt lättare än o skaffa barn för att stå närmare. Fast å andra sidan kanske jag skulle börja med ett körkort och en bil ..

Väl på Ikea kunde varken jag eller emelie låta bli lite underkläder o för min del även ett par jeansshorts men lite vettigt blev de också som skålar och tallrikar (vilket jag absolut inte hade innan ;)) men även nyttigheter såsom kastruller och grytlappar, potatisskalare. Men sen så kom jag och Emelie gemensamt fram till att, ifall det skulle hända. Ifall det skulle bli ett nödläge sådär ett antal gånger i veckan eller om Emelie i egen hög person skulle komma förbi med sitt vanliga sug efter en viss liten sak så bestämde vi oss. Det var helt värt att kosta på sig en nödfallsgrej. En rosa pizza slizer ;P

Nu börjar filmen igen, faktiskt bra, Tips, se på kanal 5, nu nu nu men gör de fort.
(Absolut no offense med inlägget, skyller det på trötthet)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0