Helt otroligt, till o med helt galet sjukt!


 

Vilken jäkla KUL KVÄLL jag hade igår  (Som ofta annars med men ändå). :) Ni är dom bästa, allihopa,

Puss på er!

Jag säger bara, HUGO, Thats it, dom andra finns inte med på kartan. Skulle man inte druckit så mycke hade man nog brännt en sjujäkla massa kalorier igår, eller ja, de gjorde vi nog igår med men skulle man inte druckit allt så kanske det inte skulle blivit plus minus noll. Om ens det. Dansa, finns det något bättre än att dansa, sjunga och va galet glad till bra musik. Knappast! Ja givetvis ska man väl kanske va med sina vackra också, sina kära vänner. Musiken dog på Peter och Calles 20 års fest, för ett litet tag. Men vi höll nog stämningarna i alla fall i vårat hörn.

Vi skålar för våra vänner och dom som vi känner men dom som vi inte känner dom skiter vi i.! SKÅL!
Armen i vinkel, blinken i sky,så va de menat, whiskey och renat, vårt mål. alkohol, för dom som tål, SKÅL!
Bara några snaps visor som garanterat kommer sjungas på midsommar. Eftersom att detta skulle bli ett kort inlägg, max en mening då jag har ganska bråttom så får jag nog lov att avrunda. Nästa mål, IKEA. (Nu när jag läste inlägget så fick jag känslan av att folk kommer tro att jag fortfarande är full, men det är jag inte, förhoppningsvis, de vore illa. Men men, osammanhängande och lustigt, den bjuder jag på för er som orkat läsa)


ADJÖKEN






Möjligen snapsvisan ovan som sjungs?


Kommentarer
Postat av: Emma

haha jobbigt ;D ja har inget orange ´;)

2009-06-14 @ 14:16:51
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0