Midsommar, Smögen, Dag 1

Nähe ni nu är rasten slut för här ska skrivas! Jag är en hejare på att skriva långt så jag tänkte som så att jag delar upp midsommar o dessa små delar som det faktiskt var. sjukt sjukt skoj. Here it goes.

Runt 12 lämnade den silvriga Saaben norrköping med ett gäng laddade loppar för en midsommar i smögen, vi hann bara komma utanför parkeringen från ICA när jag smidig som jag är öppnade min loka som sprutade glatt åt alla håll och kanter, så då fick vi börja med att hänga lite kläder på tork. Sen skulle vi ut till norsholm, inte för att att lämna av någon grisaknorra på djursjukhuset utan för att hämta upp två taggade pojkar. Sen va vi på väg. Det är väl inte så mycke mer att säga än att resan är verkligen en del av det roliga, ja sjöng mig hes hela vägen dit. Men kul va de. När vi kom dit stannade väktarna oss direkt, jag och Emelie fick rycket och blev livrädda, vi som hade lagt upp oss lite slappt o knäppt upp bältet fick panik och skulle knäppa de, men pga paniken så drog vi så snabbt så de hakade ju hela tiden, gick inget vidare med andra ord, slutade med att vi satt o log o låtsades som ingenting. Sen sökte vi oss till receptionen och fick fin fina mössor. Nu va de igång.

Torsdagen började sen med lite mat och dricka, sen sjöngs dt och dansades vilt i rummet vi hade, sen kom resten av gänget ner och joinade och strax därpå tog vi taxi in till riktiga smögen, över någon liten bro som va, taxichaufförerna proppade in mig martin o Emelie i bagageluckan dessutom, o de va till o med hans egen idé. Sen körde han oss fel oså fick vi gå en bit, Stephen som jag och Ewe mötte i Idre för två år sen mötte upp oss och tog oss till en förfest i ett båthus precis vid hamnen. Himla mys och himla kul o träffa Stephen igen :)

Sen blev de utgång hamnen 4 oså något mer ställe, faktiskt himla kul där men hör och häpna, dom  har ingen garderob ! Katasrof! i alla fall när man inte är förberedd på de. :D Va en äcklig äckelgubbe där som skrämde mig mer än någonsin han bara drog o drog i mig hela tiden, tillslut fick en annan kille i närheten skydda mig o säga att jag va hans flickvän o då blev gubben ännu surare och det blev ett jävla liv. Och jag stog där bakom ryggen på honom och va rädd så jag skakade, inte riktigt men nästan, jädra snuskgubbe!

Och en riktig höjdare den här kvällen va hemfärden, jag och Ewe va sist kvar och delade taxi hem med två killar som bodde strax före vår camping, så sen hoppade dom ur bilen o vi ville fortsätta för att vi inte orkade gå så vi åkte med Ralf/ Ronny som va en himla rolig prick, alla tre garvade så vi tjöt tror jag, vi fick betala 40 kr för "startavgift" eller vad de kallas, o ca 8 kronor för sträckan vi åkte de hade vi himla kul åt, vi berätta glatt att hemma på min gata i stan där kör dom ändå fram till porten och ja jag vetinte riktigt vad vi sa men vi satt kvar i bilen o asgarva i en kvart allihopa, tillslut stannade en kille till som gick förbi och ville veta vad som va så kul och sen hade vi kul åt honom också. OJ oj oj de där har jag skrattat åt ever since och ja vad ska man säga Ralf / Ronny va riktigt minnesvärd.

Efter detta satt vi mest bara o prata i munnen på varandra allihopa i rummet och vi berätta glatt och mr chaffis.

Det var dag 1














Enough with pictures!
A little video . . Bara för att visa att Ralf är ralf och bara för att jag är förundrad över om någon lyssnade på någon för alla pratar ju!? precis hela tiden? :D









Giirls, ska jag ta bort något? Let me know :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0