Premiär i lägenheten

Idag fick jag nycklarna till lägenheten och jag är så nöjd! Jag och Emelie premiärade med lite hämtmat, gott gott! Nu börjar jag känna riktigt hur stressad jag blir, sjukt mycke på jobbet, en flytt på g. Samtidigt som jag mitt upp i allt ska till Smögen på torsdag morgon. Stress! ja. Jag behöver inhandla de sista, sprit och lite kläder. Sen behöver jag tvätta och packa. jisses. Lägenheten får stå till nästa vecka. Eller just ja, jag måste iväg på lunchen imorgon och gå o besikta lägenheten tillsammans med hyresvärden. Som sagt.. Mycket att tänka på!


Men ack så värt!

Horoskop;
Tvillingarna 21. maj - 20. juni
Ibland får man kasta sig ut i ett fritt fall. Ja, det finns en risk - men det är villkoret, om du vill ha möjligheten att vinna.

Kastar jag mig? JAAA :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0