Smögen!

Klockan 10 imorgon ska jag va i smedby o försöka få in all packning i bilen, förhoppningsvis tar det inte alltför lång tid, sen ska vi möta upp några av grabbarna i Norsholm. Sen ni, sen är vi på väg !

Jag försöker packa, har försökt sen klockan 20.00, nnu är klockan 01.16, jag är inge bra på sånthär. just nu vill jag ha mamma här o inte i grekland faktiskt. Funderar på att gå o lägga mig o ta de imorgon bitti, 14 linnen, 3 långärmade, 5 koftor/tjocktröjor, 2 par jeans, 3 par shorts, 4 kjolar o 8 klänningar mm känns lite överdrivet för en smögen resa mellan torsdag - söndag. Men ändå kan jag inte komma på en sak jag vill ta bort! Det blir o PRESSA!


Adjöken, nu ska jag banne mig sova!



 
G     L     A    D                             M      I     D     S     O    M    M    A    R !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0