Can I speak English to you?

Bara för att nämna de så är det såhär att idag fick jag ett samtal på jobbet, eller ja, det va ju ett av många men han var lite speciell. Inte den första men speciell. Han lät så otroligt trevligt så jag liksom bara hallå jag vill bo i England?! Han frågade snällt om han kunde ta det på Engelska, Ofcourse sa jag och tänkte hjälp. Ne inte riktigt, men blir så nervös när det är på Engelska. Skriva, det är liksom visst inga problem. Men jag tycker inte ens om att svara på frågor när jag inte är säker på svaren, inte ens på svenska tycker jag om det!  I alla fall, han hade fått sitt andra barn idag och lät så trevlig så det var sjukt. Engelska är så fint! Jag vill verkligen ta en kurs i engelska nu, Engelska C, någon som är på?
Jag vill kunna prata engelska lika bra som jag pratar svenska. . . Det vore verkligen något ju! :)

Allt precis allt låter så mycket bättre på Engelska, Allt fint låter finare, allt seriöst låter seriösare (seriösa saker på svenska kan ju ofta låta sjukt löjliga) . Allt roligt, mycket roligare. Allt coolt, MYCKET coolare. Tänk själv, Hi, How you doin? Hej, hur mår du? Hahaha okej att man kan slanga till svenskan också men ändå, då blir det ju inte mycket bättre än hur ere eller hur äre? Ja, säg det högt för er själva så hör ni ju själva =P

Jag skulle gärna bo i typ California, Florida, USA däromkring i några år eller så. Inget illa mot sverige men liksom tänk själv :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0