En Shopaholics Bekännelser

Var som jag skrev i det tidigare inlägget på en förhandsvisning på den filmen idag, heter typ Confessions of a shopaholic eller något, vet inte riktigt till punkt och pricka men det jag vet, det är att den var sjukt bra! Verkligen någon jag tipsar er om, och ja kanske ganska mycket tjejfilm men till er tjejer, SE DEN! Nu kostade det ju ingenting men jag hade absolut tyckt att det hade varit värt pengarna. :) Så bara som ett litet tips, premiären är den 20e har jag för mig. BOKA.

Sen har jag inte så mycket mer att säga.. Imorgon blir det stockholm, det ska bli riktigt kul. Får se vad och om man kommer hem med något men det hoppas jag väl. Det blir i alla fall Pizza Hut och det är ju inte dumt för fem öre. Den här veckan har verkligen gått som en dans, och det är fortfarande mycket kvar som ska hinnas med.. Men det löser sig. På ett eller annat sätt. :)

Nu ska jag nog ta och lägga mig, hade med mej lite jobb hem men jag orkar verkligen inte jobba något nu. Vill bara somna in och sova tills jag vaknar.. Tyvärr så hinner nog klockan väcka mig före det imorgon men ändå =) Principen är inte dum!


På återseende.

Kommentarer
Postat av: Amanda

oooh pizza hut ar bast :D passa pa och at sa ni storknar! Och shoppa inte ihjal er nu ;D <3

2009-03-12 @ 16:45:37
URL: http://backhaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0